Na všechny naše výrobky se vztahuje záruka. Pokud jste zjistili výrobní vadu nebo poškození při přepravě, vyřešíme problém objednáním nových dílů v rámci záruky, výměnou výrobku za nový, opravou na naše náklady nebo vrácením částky.

Při vracení výrobků je třeba dodržovat následující požadavky:

  • Při vrácení musí být výrobek v původním obalu.
  • Sestavené nebo znovu sestavené výrobky v dobrém stavu nelze vrátit;
  • Zákazník nesmí výrobek poškodit;
  • V případech, kdy je důvodem vrácení výrobku vada, přebíráme odpovědnost za výměnu výrobku nebo vrácení zaplacené částky;
  • Výrobek musí být v obchodním stavu (etikety, obaly a návody nesmí být poškozené);
  • Vrácený výrobek musí obsahovat všechny díly a obaly přesně tak, jak byly obdrženy.
  •  Záruka kvality 24 měsíců

Každý výrobek prodávaný společností Katedecor s.r.o. má své základní vlastnosti uvedené v popisu. Na všechny výrobky prodávané společností Katedecor s.r.o. se vztahuje záruka výrobce, jejíž všeobecné podmínky naleznete v popisu níže.

Po dodání výrobku před instalací pečlivě zkontrolujte, zda je vše v pořádku. Fakturu/příjmový doklad, který jste obdrželi při dodání výrobku, si uschovejte až do uplynutí záruční doby, protože je platný i jako záruční list.

Podmínky platnosti záruky:

1.Záruční lhůty.

  • Záruční lhůty začínají běžet od data vystavení této faktury/pokladního dokladu a jsou platné 24 měsíců.
  • Fakturu/příjmový doklad si kupující ponechá až do uplynutí záruční doby. Případná reklamace musí být uplatněna s tímto originálním záručním listem.

2. Instalace

  • Při montáži a instalaci musí zákazník postupovat podle pokynů;
  • Výrobek musí být používán v souladu se svým určením a v souladu s pravidly výrobce;
  • Záruka se vztahuje na vady kvality výrobku způsobené výrobcem a při přepravě prodávajícím.

3. Nároky.

Zákazník musí uplatnit reklamaci v záruční době, jakmile si poškození všimne.
Reklamace se podává  e-mailem info@katedecor.cz
Vadný výrobek doručte na místo nebo jej zašlete prostřednictvím kurýrní společnosti spolu s kopií faktury/příjmového dokladu do naší kanceláře: ul.Bubenská 122/20, 170 00 Praha 7-Holešovice;

Doprava vadného výrobku do kanceláře DODAVATELE je na náklady zákazníka. Dodávky kurýrních společností s vadnými výrobky, které jsou zasílány na naše náklady, nebudou akceptovány a budou vráceny zákazníkovi.

 

4. Při přepravě výrobku dodržujte pravidla uvedená výrobcem na obalu.
5. Ukončení záruky. Zákazník ztrácí nárok na záruku v následujících případech:

  • Fyzické poškození výrobku vzniklé při montážních pracích, při dlouhodobém a nesprávném skladování a uskladnění, při čištění výrobku abrazivními prostředky, při neoprávněných opravách.
  • Poškození výrobku způsobené extrémními povětrnostními podmínkami nebo přírodními živly – požáry, zemětřesení, povodně.
  • Poškození výrobku v důsledku ošetření barvami, laky a chemikáliemi ze strany majitele.
  • Poškození způsobené přemístěním, přepravou, demontáží a opětovnou montáží výrobků.
  • Dodavatel neručí za vady způsobené nedbalostí.

Kupující ztrácí právo na záruku v následujících případech:

  • Závady způsobené nesprávným používáním zakoupeného výrobku, jak je uvedeno v záručních podmínkách a návodu k použití.
  • Vady způsobené zákazníkem v důsledku neopatrné přepravy nebo nesprávného používání.
  • Vady vzniklé v důsledku vnějších vlivů, mechanického poškození, zvýšené vlhkosti, pokusů o opravu atd. způsobené zákazníkem nebo třetími stranami.
  • Vady vzniklé dlouhodobým skladováním, čištěním výrobku abrazivními nebo nevhodnými čisticími prostředky, domácími zvířaty apod.
  • Vady vzniklé skladováním nebo používáním v nepřirozených podmínkách znečištění nebo vlhkosti.
  • Fyzické poškození výrobku v důsledku montážních prací, dlouhodobého a nesprávného skladování a uskladnění, čištění výrobku abrazivními prostředky, neautorizovaných oprav.
  • Poškození výrobku způsobené extrémními povětrnostními podmínkami nebo přírodními živly – požáry, zemětřesení, povodně.
  • Poškození výrobku v důsledku ošetření barvami, laky a chemikáliemi ze strany majitele.
  • Poškození způsobené přemístěním, přepravou, demontáží a opětovnou montáží výrobků.
  • Dodavatel neručí za vady způsobené nedbalostí.
  • Očekávaná deformace vnější části v důsledku přirozených účinků používání v průběhu času.
  • U nábytku došlo k zásahu vyšší moci.
  • Pokud zákazník není schopen předložit potřebné dokumenty k uplatnění reklamace.

V případě reklamace mohou být vyžadovány další informace uvedené na obalu výrobku, proto doporučujeme původní obal zlikvidovat až po montáži nábytku.

V průběhu životnosti nábytku byste nás měli informovat o jakýchkoli závadách. Během záruční doby hradí veškeré opravy nebo výměny výrobků nebo dílů, na které se vztahuje záruka, společnost.

Uživatel/spotřebitel, který je “spotřebitelem” ve smyslu zákona o ochraně spotřebitele, má právo bez náhrady či sankce a bez udání důvodu odstoupit od smlouvy uzavřené na nákup zboží prostřednictvím e-shopu vrácením zboží do 14 (čtrnácti) dnů ode dne jeho převzetí. V případě, že uživatel/spotřebitel odstoupí od uzavřené smlouvy ve lhůtě uvedené v předchozí větě, zašle e-shopu prohlášení o odstoupení od smlouvy a vrátí zboží s neporušenou celistvostí, zcela kompletní, spolu se všemi průvodními doklady, mimo jiné včetně návodu k použití, prohlášení o shodě apod., bez jakýchkoli vnějších či vnitřních vad, v originálním obalu poskytnutém výrobcem, mimo jiné včetně polystyrenu nebo jiných ochranných prvků poskytnutých výrobcem, ochranného

Prohlášení o odmítnutí je třeba zaslat na tuto e-mailovou adresu: info@katedecor.cz

Uživatel je povinen skladovat zboží, které obdržel, aby byla zajištěna jeho kvalita a bezpečnost. E-shop je povinen vrátit zákazníkovi zaplacené částky v plné výši nejpozději do 7 pracovních dnů ode dne, kdy uživatel/uživatel uplatnil některé ze svých práv na odstoupení od smlouvy.

Katedecor s.r.o. má právo odmítnout vrácení peněz za zakoupený a vrácený výrobek, pokud výrobek není v prodejním stavu, je porušena jeho neporušenost nebo chybí neporušenost obalu.